More

    Otkrijte kako online prevara može uticati na vaše poslovanje

    Nedavni izvještaji ističu povećane gubitke od prevare uzrokovane i starim metodama i novim tehnologijama. Kako prevaranti iskorištavaju napredak u vještačkoj inteligenciji i drugim sofisticiranim alatima, njihove metode su postale sve teže boriti se.

    Od prevara vođenih vještačkom inteligencijom i sofisticiranih phishing napada do napredne prevare ličnih dokumenata, obim i utjecaj internetskih prevara su ozbiljniji nego ikad prije.

    Stare metode, nove tehnologije dovode do gubitaka od prevare

    • Prema FTC-u, potrošači su prijavili da su izgubili više od 10 milijardi dolara zbog prevare samo u 2023. godini, što predstavlja povećanje od 14% u odnosu na prethodnu godinu i najveći iznos u dolarima ikad prijavljen.

    • Preduzeća prepoznaju izazove GenAI-a, a 70% preduzeća kaže da se očekuje da će prevara sa vještačkom inteligencijom biti drugi najveći izazov za njihovo poslovanje.

    • Trenutno, višefaktorska autentikacija (48%) i upotreba lozinki (45%) su najčešće korištene metode prevencije prijevare.

    Potrošači i dalje precenjuju svoju sposobnost da uoče duboke lažne stvari

    • Potrošači u SAD su najvjerovatnije bili direktne žrtve prevare (39%), bilo svjesno ili pod sumnjom, a Singapur je prva zemlja koja je prijavila da poznaje žrtvu (51%).

    • Dok je 46% potrošača koji su bili ili sumnjali da su bili žrtva online prevare ili krađe identiteta reklo da je muka bila manja neugodnost, 32% je reklo da je uzrokovalo značajne probleme i nekoliko sati administrativnog rada za rješavanje, a 14% je otišlo tako daleko. kako bi to nazvali traumatičnim iskustvom.

    • Bez obzira na to jesu li bili žrtva prevare ili krađe identiteta, većina potrošača svakodnevno brine o tome da li će postati žrtvom kršenja podataka (79%) i napada na preuzimanje računa (77%).

    Pretvaranje selfija postaje popularna tehnika prevare sa ličnim dokumentima

    • Dokument slika slike bila je najrasprostranjenija tehnika prevare sa identifikacionim dokumentima (ID) u 2023. godini, koja se dogodila u 63% svih ID-a koji su odbijeni.

    • Prevare koje okružuju ID-ove postale su sveprisutne, čineći 70% svih lažnih provjera procijenjenih Socureovim rješenjem za verifikaciju dokumenata. Ostalih 30% lažnih snimaka je prevara vezana za biometriju, uključujući lažiranje selfija i lažno predstavljanje (15%), kao i neusklađenost između snimka glave na identifikacionoj kartici i selfija

    Vishing, smishing i phishing napadi vrtoglavo rastu za 1,265% nakon ChatGPT-a

    • 76% preduzeća nema dovoljnu zaštitu od prevara u govoru i razmjeni poruka, budući da su vishing i smishing pomoću umjetne inteligencije naglo porasli nakon lansiranja ChatGPT-a.

    • 61% ispitanika iz preduzeća reklo je da su njihovi troškovi prijevare u mobilnoj razmjeni poruka značajni, ali više od tri četvrtine ne ulaže u SMS neželjenu poštu ili zaštitu od prevara/prevare glasa.

    Prevare u plaćanju pogađaju organizacije teže nego ikada prije

    • 96% američkih kompanija bilo je na meti najmanje jednog pokušaja prevare u protekloj godini.

    • 36% kompanija reklo je da je prosječni finansijski gubitak uspješnih napada prijevare koji su doživjeli veći od milion dolara. 25% je reklo da je gubitak veći od 5 miliona dolara.

    • Samo 5% kompanija kaže da ne može pratiti rastuću sofisticiranost prevaranata i napada prevare.

    Digitalni nomadi povećavaju rizike prevare identiteta

    • 80% donosilaca odluka direktno povezuje pokret digitalnih nomada s prijevarom identiteta, rekavši da povećava broj falsifikovanih ili krivotvorenih dokumenata koje organizacije pronađu tokom provjere.

    • Navodi se da je prosječan rast prevare ličnih isprava 14%; međutim, u sektoru osiguranja iznosi 22%, au finansijskim i bankarskim uslugama skoro 19%.

    • 57% organizacija implementiralo je biometrijsku autentifikaciju kako bi otkrilo i spriječilo prijevaru tokom procesa digitalne ugradnje.

    Izvor:Help Net Security

    Recent Articles

    spot_img

    Related Stories

    OSTAVI ODGOVOR

    Molimo unesite komentar!
    Ovdje unesite svoje ime