MoneyGram, vodeći globalni servis za prenos novca, potvrdio je da je bio žrtva sajber napada , što je rezultiralo višednevnim prekidom mreže koji je uticao na povezivanje s nekoliko njegovih sistema.
Kompanija je prvi put priznala problem 22. septembra, navodeći da je došlo do prekida mreže i da radi na razumijevanju prirode i obima problema.
U naknadnom ažuriranju, MoneyGram je otkrio da je identifikovao problem
sajber-sigurnosti koji utiče na određene sisteme i da je pokrenuo istragu i preduzeo zaštitne korake da ga reši.
Kao mjera predostrožnosti, MoneyGram je proaktivno isključio neke sisteme, što je uticalo na mrežno povezivanje i izazvalo poremećaje u njegovim uslugama.
Kompanija radi s vodećim vanjskim stručnjacima za kibernetičku sigurnost i koordinira s organima za provođenje zakona kako bi riješila problem.
Dok su neki ključni transakcioni sistemi uspješno vraćeni, drugi ostaju van mreže, ostavljajući klijentima transakcije na čekanju.
MoneyGram je uvjerio klijente da će ove transakcije biti dostupne kada svi sistemi budu u potpunosti operativni.
Kompanija se izvinila za neugodnosti uzrokovane prekidom rada i obećala da će podijeliti relevantna ažuriranja kako budu dostupna. Posvećeni tim radi danonoćno kako bi nastavio normalno poslovanje.
Sajber napad na MoneyGram najnoviji je u nizu visokoprofilnih provala usmjerenih na finansijske institucije i pružaoce usluga.
Incident naglašava rastuću prijetnju sajber kriminala i potrebu da kompanije daju prioritet mjerama kibernetičke sigurnosti kako bi zaštitile svoje sisteme i klijente.
Kako se situacija nastavlja, korisnicima MoneyGram-a se savjetuje da prate web stranicu kompanije i kanale društvenih medija radi ažuriranja statusa njenih usluga.
Izvor: CyberSecurityNews