More

    Administratori ne mogu pristupiti Microsoft 365 Admin centru

    Microsoft 365 administratori danas su se suočili sa značajnim izazovima jer je stalni prekid onemogućio pristup Microsoft 365 Admin centru i Exchange Admin centru (EAC).

    Problem, prijavljen od strane službenog Microsoft 365 Status naloga na X ( @MSFT365Status ) i aktivno se istražuje uzrok.

    Prekid je ostavio administratore u nemogućnosti da obavljaju kritične zadatke kao što su upravljanje uslugama e-pošte, korisničkim nalozima i licencama. Korisnici koji pokušavaju pristupiti EAC-u naišli su na HTTP 500 greške ili prazne stranice.

    Microsoft je upozorio kao “Degradacija usluge” i potvrdio da funkcionalnost e-pošte krajnjeg korisnika ostaje nepromijenjena, ali nemogućnost pristupa administrativnim alatima poremetila je IT operacije za mnoge organizacije.

    Downdetector.com, platforma koja prati prekide usluga u realnom vremenu, zabilježila je nagli porast pritužbi u vezi sa Microsoft 365 15. aprila. Korisnici su prijavili probleme s autentifikacijom uz probleme s pristupom Admin Centru, što ukazuje na širi uticaj prekida.

    “Identifikovali smo infrastrukturu u regionu Zapadnog SAD-a koja radi ispod prihvatljivih pragova. Usmjeravamo saobraćaj na alternativnu infrastrukturu kao potencijalno ublažavanje”, naveo je Microsoft u ažuriranju, usmeravajući korisnike na http://status.cloud.microsoft za više detalja ili da prate ID incidenta MO1056087 ako je Admin centar dostupan.

    Prije nekoliko sati, “Microsoft je također prijavio problem koji utiče na funkcionalnost dijeljenja datoteka unutar Microsoft Teams-a. Dodatne detalje možete pronaći pod TM1055900 u centru za administraciju.”

    Kao zaobilazno rešenje, Microsoft je savjetovao administratore da koriste direktni URL ( https://admin.exchange.microsoft.com ), koji je vratio pristup nekim korisnicima. Primijenjena je promjena konfiguracije za preusmjeravanje zahtjeva na funkcionalni URL, a Microsoft nadgleda uslugu kako bi osigurao stabilnost.

    Ažuriranje: 15:42 EST : Microsoft je brzo krenuo u rješavanje problema i do 19:38 UTC 15. aprila 2025., kompanija je potvrdila rješenje. “Provjerili smo praćenjem telemetrije da je preusmjeravanje saobraćaja na zdravu infrastrukturu uspješno otklonilo problem. Dodatne informacije možete pronaći u administrativnom centru pod MO1059087”, objavio je Microsoft na X.

    Izvor: CyberSecurityNews

    Recent Articles

    spot_img

    Related Stories