Američka nacionalna anketa među onima koji su prvi odgovorili otkriva snažnu podršku usvajanju vještačke inteligencije, zabrinutosti za cyber sigurnost i sve veću potražnju za CAD i RMS sistemima koji su izvorni u cloud-u, vođeni podacima i interoperabilni kako bi se poboljšala efikasnost i rezultati javne sigurnosti, navodi Mark43.
“Agencije za javnu sigurnost širom Sjedinjenih Država bore se s izazovima kao što su cyber napadi, zastarjeli sistemi i otpornost i efikasnost njihovih operacija,” rekao je Bob Hughes , izvršni direktor Mark43. „Da bi se pozabavili ovim problemima, oni koji prvi reaguju traže CAD i RMS sisteme javne bezbjednosti koji su izvorni u cloud-u, mobilni i vođeni podacima koji jačaju bezbjednost, povećavaju otpornost i takođe podstiču efikasnost i bolje rezultate. Snažna osnova – sa ujedinjenim, otvorenim i interoperabilnim CAD-om i RMS-om – je neophodna.”
Oni koji prvi reaguju traže vještačka inteligencija za veću efikasnost i bolje rezultate
90% organa za provođenje zakona podržava svoje agencije koristeći vještačku inteligenciju, što je povećanje od 55% u odnosu na prošlogodišnje istraživanje. 65% kaže da bi im to pomoglo da budu produktivniji i efikasniji, a 89% smatra da bi korištenje vještačke inteligencije pomoglo njihovim agencijama da smanje kriminal. 88% organa za provođenje zakona vjeruje svojim agencijama da odgovorno koriste vještačlku inteligenciju. Ovo je povećanje od 29% u odnosu na prošlogodišnje istraživanje.
87% organa za provođenje zakona vjeruje da vještačka inteligencija transformiše industriju javne sigurnosti na bolje. Razlozi koje navode uglavnom su poboljšanja efikasnosti koja uključuju pojednostavljenje pisanja izvještaja, brzu obradu podataka, poboljšanu analitiku, lakše lociranje određenih zločina i općenito poboljšanje produktivnosti.
Oni koji prvi reaguju fokusirani su na pitanja cyber sigurnosti i otpornosti
84% organa za provođenje zakona priznaje da je njihova organizacija iskusila problem cyber sigurnosti u prošloj godini. Ispitanici su izvijestili da su prevarantski pozivi, maliciozni softver i virusi glavni problemi. 57% onih koji su prvi odgovorili navodi da je njihov RMS obično nedostupan više od 10 sati godišnje zbog ažuriranja softvera, a 54% kaže isto za njihov CAD sistem. Osim toga, 68% organa za provođenje zakona iskusilo je prekide lokalnog sistema zbog nedostatka ažurirane tehnologije.
95% stručnjaka za javnu sigurnost navelo je barem jedan prekid rada ili tehnološki kvar u prošloj godini. Ovo je povećanje od 8% u odnosu na prošlogodišnje istraživanje. 85% onih koji su prvi odgovorili vjeruje da poremećaji kao što su kvarovi na električnoj mreži, uragani i šumski požari mogu preplaviti agencije za javnu sigurnost.
89% organa za provođenje zakona zabrinuto je kako bi njihove agencije koje rade na naslijeđenim sistemima riješile taktičku reakciju tokom velikih događaja kao što su sportovi , političke konvencije, koncerti ili prirodne katastrofe i cyber napadi. 83% vjeruje da bi se šira javnost osjećala bolje kada bi se od njihovih lokalnih agencija za javnu sigurnost tražilo da se pridržavaju sigurnosnih standarda savezne vlade, poput FedRAMP-a, koji nalaže vrhunski i standardizirani pristup sigurnosti i procjeni rizika za cloud tehnologije.
Stručnjaci za javnu sigurnost žele javnu sigurnost zasnovanu na podacima za poboljšane rezultate
86% stručnjaka za javnu sigurnost vjeruje da bi procesi izvještavanja o podacima mogli biti poboljšani u njihovim organizacijama, i navode da je glavni razlog ušteda vremena. 72% agencija za provođenje zakona ima centar za kriminal u realnom vremenu, a 92% navodi da su efikasni u poboljšanju odgovora službenika i službenika koji prvi reagiraju.
69% organa za provođenje zakona izjavilo je da bi centar za kriminal u realnom vremenu bio od koristi njihovoj agenciji i agencijama u njihovoj zajednici, a tri najveće prednosti su navedene kao poboljšana inteligencija za veću buduću efikasnost, poboljšanu javnu sigurnost i brže vrijeme odgovora na hitne pozive.
78% agencija za provođenje zakona koristi analitiku ili alate za poslovnu inteligenciju za analizu kriminala i internih podataka, a 87% navodi da bi bilo od pomoći da se oni integrišu u sistem upravljanja dokumentima. Tri najveće prednosti ovih alata koje ispitanici navode su da im pomažu razumjeti obrasce kriminala, povećavaju operativnu efikasnost i podržavaju istrage slučajeva i identifikaciju obrazaca.
83% onih koji su prvi odgovorili smatra da bi trebalo da postoji veća transparentnost podataka o kriminalu i statistike u javnosti. Ovaj osjećaj je porastao za 26% od 2022. u Izvještaju o trendovima javne sigurnosti SAD-a za 2023.
Oni koji prvi reaguju traže integrisanu, mobilnu platformu za efikasnost
76% policijskih službenika provelo je više od polovine svojih smjena završavajući papirologiju, a 70% mora koristiti prekovremeni rad za to. 88% organa za provođenje zakona priznaje da bi im novi, moderni tehnološki procesi pomogli da bolje služe zajednici. 97% organa za provođenje zakona slaže se da bi alati koji štede vrijeme od višestrukog upisivanja istih informacija u izvještaj mogli imati utjecaja.
65% onih koji su prvi odgovorili moralo je da se vrati na fizičku lokaciju kako bi ispunili izvještaje, što je povećanje od 7% u odnosu na prošlogodišnje istraživanje. Osim toga, 55% anketiranih osoba koje prve odgovore moraju biti u kancelariji svoje agencije da bi ispunile svoje dužnosti. Međutim, postoji želja za fleksibilnijim radnim aranžmanima, uključujući 80% hitnih telekomunikatora koji bi vjerojatnije produžili svoju karijeru da postoji mogućnost rada na daljinu.
51% organa za sprovođenje zakona mora se prijaviti na četiri do šest aplikacija za svoju ulogu na dnevnoj bazi. Ovo odražava potrebu industrije za integrisanim sistemima koji eliminišu silose aplikacija i pojednostavljuju ručne procese kako bi uštedeli vreme i resurse.
88% organa za provođenje zakona smatra da prebacivanje između više aplikacija utiče na njihovu efikasnost u izvršavanju zadataka. 99% organa za sprovođenje zakona navodi da bi bilo korisno imati jedinstvenu, konsolidovanu CAD i RMS platformu koja integriše sve izvore podataka koje trenutno koriste.
80% pripadnika policije koristi svoje mobilne telefone kao dio svakodnevnih radnih zadataka. 87% organa za provođenje zakona smatralo bi korisnim kada bi imali više informacija o lokaciji na koju odgovaraju na svojim mobilnim uređajima, a 82% navodi da bi CAD i RMS na njihovim mobilnim uređajima povećalo povjerenje i efikasnost.
63% organa za provođenje zakona navelo je povećanje zahtjeva za brisanjem evidencije zbog novih državnih zakona, a preko 85% smatra da je izazovno upravljati procesima zapečaćenja zapisa ili brisanja u njihovim jurisdikcijama.
Izvještaj identifikuje sljedeće trendove u nastajanju koji će uticati na javnu sigurnost 2025. godine i kasnije:
- Vještačka inteligencija za ubrzanje operacija javne sigurnosti
- Cyber sigurnost i otpornost idu ruku pod ruku
- Javna sigurnost vođena podacima za poboljšane rezultate zajednice
- Sveobuhvatna platforma pokreće inovacije
„U 2025. godini, vodeće agencije za javnu sigurnost će prihvatiti sisteme koji su izvorni u cloud-u i vještačka inteliegncija kako bi poboljšali efikasnost, ojačali cyber sigurnost i otpornost, poboljšali mobilnost i optimizirali raspodjelu resursa – na kraju će im omogućiti da učinkovitije služe svojim zajednicama“, zaključio je Hughes.
Izvor:Help Net Security