Frontier Communications Parent, Inc. (“Kompanija”) je otkrila neovlašteni pristup dijelovima svog okruženja informacionih tehnologija.
Kršenje, koje se pripisuje vjerovatno grupi cyber kriminala, razotkrilo je lične podatke približno 750.000 korisnika.
Kompanija je odmah pokrenula svoje protokole za odgovor na sajber incidente kako bi obuzdala kršenje , što je uključivalo gašenje određenih sistema, što je rezultiralo smetnjama u radu.
Trenutni odgovor i obuzdavanje
Nakon što je otkrila kršenje od strane Komisije za vrijednosne papire i berzu Sjedinjenih Država, Frontier Communications je poduzela brze mjere kako bi ublažila uticaj.
Mjere suzbijanja kompanije, koje su uključivale gašenje pogođenih sistema, bile su dio šire strategije za spriječavanje daljeg neovlašćenog pristupa.
Ove mjere, iako su bile neophodne, dovele su do značajnih operativnih poremećaja koji bi se mogli smatrati materijalnim.
“Reagovali smo brzo kako bismo obuzdali incident i zaštitili podatke naših korisnika”, rekao je portparol Frontier Communications-a.
„Naš primarni fokus je bio da osiguramo naše sisteme i minimiziramo bilo kakvu potencijalnu štetu za naše klijente.”
Frontier Communications je angažova stručnjake za sajber sigurnost da temeljno istraže kršenje.
Kompanija je takođe obavijestila organe za sprovođenje zakona i blisko sarađuje sa njima na identifikaciji počinilaca i razumjevanju cijelog obima incidenta.
Od datuma ovog izvještaja, kompanija vjeruje da je uspješno obuzdala kršenje i da je obnovila svoje osnovno okruženje informacione tehnologije.
U toku su napori da se u potpunosti vrati normalno poslovanje.
“Posvećeni smo razumijevanju kako je došlo do ovog kršenja i preduzimanju svih potrebnih koraka da spriječimo buduće incidente”, dodao je portparol.
“Naš tim radi non-stop kako bi osigurao da naši sistemi budu sigurni i da se naše operacije vrate u normalu.”
Uticaj na korisnike i kompaniju
Kršenje je razotkrilo lične podatke (PII) oko 750.000 korisnika.
Ovi podaci mogu uključivati imena, adrese, brojeve socijalnog osiguranja i druge osjetljive informacije.
Frontier Communications je počeo da obavještava pogođene korisnike i pruža resurse koji će im pomoći da zaštite svoje informacije.
„Razumijemo zabrinutost koju ovaj incident može izazvati kod naših kupaca“, rekao je portparol.
“Nudimo podršku i smjernice kako bismo im pomogli da zaštite svoje lične podatke.
“Uprkos ozbiljnosti kršenja, Frontier Communications ne vjeruje da će incident materijalno uticati na njeno finansijsko stanje ili rezultate operacija.
Kompanija je naglasila da ostaje posvećena transparentnosti i da će nastaviti da ažurira zainteresovane strane kako više informacija bude dostupno.
Izjave o budućnosti i rizici
U svom zvaničnom saopštenju, Frontier Communications je uključio upozorenje u vezi sa izjavama o budućnosti.
Ove izjave, koje se odnose na očekivanja i uvjerenja kompanije u vezi s budućim događajima, su po sebi neizvjesne i podložne promjenama.
“Naša istraga je u toku i preduzimamo sve neophodne korake da osiguramo sigurnost naših sistema”, rekao je portparol.
“Međutim, priznajemo neizvjesnosti i rizike povezane s ovim procesom.
Napad ransomware-a na Frontier Communications je naglasio rastuću prijetnju sajber kriminala i važnost snažnih mjera sajber sigurnosti.
Kako kompanija radi na obnavljanju normalnog rada i podršci pogođenim korisnicima, ostaje budna kako bi spriječila buduće kršenja.
Izvor: CyberSecurityNews