More

    Korisnici Yodobashi kamere pod napadom novog talasa phishing-a

    Pojavio se novi talas phishing napada koji se imitira kao japanski gigant za maloprodaju elektronike Yodobashi Camera, koristeći hitnost i povjerenje u brend za krađu akreditiva kupaca.

    Firma za sajber bezbjednost Symantec prijavila je kampanju, koja koristi e-poštu pod nazivom „Yodobashi.com: Obavještenje o zahtjevu za promjenom ‘Informacija o klijentu’” kako bi primaoce navela da posjete lažne stranice za prijavu.

    Napadi naglašavaju evoluirajuću taktiku u društvenom inženjeringu, uključujući višestepena preusmjeravanja i iskorištavanje sigurnosnih alata za maskiranje malicioznih namjera.

    U phishing mejlovima, koji se šalju Yodobashi kupcima od sredine februara 2025., tvrdi se da su podaci o računu primaoca promijenjeni i podstiču hitnu verifikaciju.

    Prevedena linija predmeta glasi : “ヨドバシドットコム:「お客様情報」変更依頼受付のご連絡_ID: [random_com]” ( Codob_12:12. Informacije” Promjena ID zahtjeva za obavještenje: [random_12_digits]).

    Ugrađene veze preusmjeravaju korisnike kroz više domena, uključujući ugrožene web stranice i stranice u cloud-u, prije nego što dođu na lažni Yodobashi portal za prijavu dizajniran za prikupljanje korisničkih imena, lozinki i podataka o plaćanju.

    Naime, kampanja koristi Symantec Click-Time URL Protection, legitimnu sigurnosnu uslugu, da prikrije maliciozne veze.

    Napadači su generisali lažne banere “skenirane od strane Symanteca” unutar e-poruka kako bi lažno uvjerili primaoce u legitimnost.

    Ova taktika odražava operaciju krađe identiteta iz 2024. koja je zloupotrijebila Symantecove alate za prepisivanje URL-ova kako bi zaobišla filtere e-pošte.

    Korisnici Yodobashi kamere pod napadom

    Yodobashi kamera je meta phishinga. U aprilu 2020., napadači su lažno predstavljali portal za članstvo u maloprodaji, usmjeravajući žrtve na domene kao što je yodobashi.mwc.[恶意域名].cn da ukradu podatke o kreditnim karticama.

    Međutim, kampanja 2025. odražava napredak u lokalizaciji i tehničkom izbjegavanju.

    Na primjer, poddomene sada uključuju nizove na japanskom jeziku (npr. soumui , upućivanje na japansko Ministarstvo unutrašnjih poslova) kako bi se povećao kredibilitet, taktika koja je ranije primjećena u phishing šemama jp domena.

    Globalno, phishing napadi su postali složeniji. Zscalerova predviđanja za 2025. upozoravaju na sadržaj generisan vještačkom inteligencijom koji prilagođava prevare pojedinačnim žrtvama, dok napadi “pregledač u pretraživaču” oponašaju legitimne prozore za prijavu.

    Yodobashi kampanja je u skladu s ovim trendovima, koristeći dinamički generisane ID-ove i lokalizirane mamce za smanjenje sumnje.

    Višestepena preusmjeravanja :

    Veze u e-porukama prolaze kroz posredničke stranice benignog izgleda, kao što su web stranice za hosting PDF-a, prije nego dođu do phishing portala. Ova tehnika zaobilazi početna skeniranja e-pošte i komplikuje otkrivanje prijetnji.

    Pretvaranje domena :

    Napadači su registrovali domene kao što je yodobash.curtain-[恶意域名].com , kombinujući legitimne izraze brenda sa nasumično odabranim nizovima kako bi izbegli stavljanje na crnu listu. Homografski napadi upotrebom japanskih znakova dodatno prikrivaju neslaganja.

    Prikupljanje akreditiva :

    Lažna stranica za prijavu kopira Yodobashijev službeni interfejs, ali nema HTTPS enkripciju i prikazuje nepravilne strukture domena. Poslani podaci se eksfiltriraju na servere koje kontrolišu napadači, što omogućava krađu identiteta i finansijsku prevaru.

    Sa 942 GB podataka ukradenih od japanskog dobavljača automobila HARADA INDUSTRY u zasebnom Qilin ransomware napadu, preduzeća moraju dati prioritet obuci zaposlenih i otkrivanju prijetnji vođenom vještačkom inteligencijom.

    Symantec savjetuje organizacijama da usvoje okvire „ nulte pouzdanosti “, izolirajući korisničke uređaje od kritičnih mreža kako bi ograničili bočno pomicanje nakon proboja.

    Kako taktike phishinga postaju sve sofisticiranije, budnost potrošača i suradnja industrije ostaju ključni u suzbijanju digitalne prevare.

    Yodobashi kupcima se trenutno savjetuje da s oprezom postupaju s neželjenim upozorenjima na račun; trenutak skepticizma mogao bi spriječiti nepovratnu finansijsku i reputaciju.

    Izvor: CyberSecurityNews

    Recent Articles

    spot_img

    Related Stories