Site icon Kiber.ba

Prudential Financial Hack: pogođeno 2,5 miliona pojedinaca

Prudential Financial Hack: pogođeno 2,5 miliona pojedinaca-Kiber.ba

Prudential Financial Hack: pogođeno 2,5 miliona pojedinaca-Kiber.ba

Prudential Financial, vodeća kompanija za finansijske usluge, prijavila je breach podataka koje je pogodilo preko 2,5 miliona pojedinaca.

Breach, koji se dogodio 4. februara 2024. godine, otkriven je sljedećeg dana i od tada je izazvalo ozbiljnu zabrinutost oko sigurnosti podataka u finansijskom sektoru.

Prudential Insurance Company of America, sa sjedištem u ulici 751 Broad Street, Newark, NJ, potvrdila je breach u obavještenju ažuriranom 29. marta 2024.

Breach je uključivao hakovanje vanjskog sistema, narušavajući osjetljive lične podatke miliona pojedinaca, uključujući 21.877 stanovnika Maine-a.

Detalji breach-a

Prema izvještajima vlade Maine Gov-a , proboj su orkestrirali vanjski hakeri koji su dobili neovlašteni pristup Prudentialovim sistemima.

Narušeni podaci uključuju imena i druge lične identifikatore u kombinaciji s osjetljivim informacijama.

Breach je otkriven 5. februara 2024., samo dan nakon što se dogodio, što je navelo kompaniju da odmah preduzme mjere.

H Jacqueline Brehmer, saradnica u Debevoise & Plimpton LLP i vanjski savjetnik za Prudential, dostavila je informacije o breach-u.

Prema Brehmeru, agencije za prijavu potrošača su obaviještene zbog velikog broja pogođenih stanovnika Maine-a, koji je premašio 1.000.

Prudential je preduzeo korake da ublaži uticaj breach-a, nudeći 24 mjeseca krađe identiteta i usluge praćenja kredita preko Kroll-a onima koji su pogođeni.

Ova usluga ima za cilj da zaštiti pojedince od potencijalne krađe identiteta i finansijske prevare koja je rezultat breach-a.

Odgovor i buduće mjere

Prudential Financial je izdao elektronska obavještenja pogođenim pojedincima, obavještavajući ih o kršenju i dostupnim uslugama zaštite.

Kompanija je također dostavila kopiju obavještenja pogođenim stanovnicima Maine-a.

Ovaj incident označava drugu značajnu povredu za Prudential u roku od godinu dana, a prethodni se dogodio 31. jula 2023.

Kao odgovor na breach, Prudential se obavezao da će poboljšati svoje mjere sajber sigurnosti kako bi spriječio buduće incidente.

Kompanija blisko sarađuje sa stručnjacima za sajber sigurnost kako bi istražila breach i implementirala jače sigurnosne protokole.

Pored toga, Prudential sarađuje sa agencijama za provođenje zakona na identifikaciji i hapšenju počinilaca.

Industrija finansijskih usluga, poznata po rukovanju ogromnim količinama osjetljivih podataka , suočava se sa sve većim prijetnjama od strane sajber kriminalaca.

Ovaj breach naglašava kritičnu potrebu za snažnim mjerama sajber sigurnosti i stalnom opreznošću radi zaštite informacija potrošača.

Brza reakcija Prudential Financial-a i pružanje usluga zaštite od krađe identiteta pokazuju njegovu posvećenost zaštiti svojih klijenata.

Međutim, incident služi kao oštar podsjetnik na sve prisutne rizike u digitalnom dobu i važnost proaktivnih strategija sajber sigurnosti.đ

Izvor: CyberSecurityNews

Exit mobile version