Site icon Kiber.ba

Zaustavite online falsifikatore

Tokom ovog intervjua za Help Net Security, Nicole Hofmann, izvršna direktorica kompanije Sentryc, bavi se kritičnim pitanjem falsifikovanja i štetnog uticaja koje ono ima na industrije i brendove. Hofmann baca svjetlo na modus operandi falsifikatora, koji nekažnjeno rade na internetskim tržištima i digitalnim prodajnim kanalima, mame nesuđene žrtve da kupuju lažne proizvode.

Hofmann takođe ističe ključnu ulogu softvera koji se samostalno uči u identifikaciji i uklanjanju krivotvorenih proizvoda sa internetskih tržišta, što je ključni korak u zaštiti kompanija i potrošača od ove sveprisutne pretnje.

Kako falsifikatori posluju na internetskim tržištima i digitalnim prodajnim kanalima i koje industrije i brendove to pogađa?

Falsifikatori su hrabri i brzi u replikovanju originalnih proizvoda. Kupce privlače lažnim popustima koji ih vode do lažnih oglasa na platformama za e-trgovinu ili profilima društvenih medija. Obično koriste slike visoke rezolucije i ključne riječi koje nas podsjećaju na originalni proizvod.

Postoje i lažne web stranice koje izgledaju kao originalne web stranice poznatih brendova. Ipak, ako pregledate njihove URL-ove, ponekad ćete pronaći male razlike poput dodatnog slova, pogrešnog pravopisa, brojeva u nazivu ili sumnjivog domena.

Naši nalazi pokazuju da su sve industrije pogođene krivotvorinom, ali najranjivije su luksuzna roba, odjeća, dječje igračke, elektronika, teške mašinerije i farmaceutski proizvodi. Naša lista klijenata je prikladan dokaz za ovu tvrdnju jer se kreće od B2B proizvođača u inženjerskoj industriji preko modnih brendova do fudbalskih klubova koji štite svoju robu.

Kako se kupci mogu prevariti da kupuju falsifikovane proizvode i koje se mjere mogu poduzeti da se to spriječi?

Kupce obično zavara cijena ili veliki posao koji će im omogućiti da dobiju više proizvoda za cijenu jednog. Nakon kupovine obično dobiju groznu verziju naručenog proizvoda ili još uvijek čekaju da nešto dobiju. Još gore posljedice dešavaju se na rouge web stranicama, koje samo kradu podatke o kreditnim karticama ili lične podatke.

Kako bi se zaštitili od ovih prevara, kupci moraju istražiti koji izvori imaju povjerenja i naučiti kako provjeriti autentičnost proizvoda prije kupovine. Nevjerovatno niske cijene, pogrešno napisano ime marke, pogrešno postavljeni elementi ili loše slike mogu biti značajni pokazatelji, ali falsifikatori se vremenom poboljšavaju.

Pre svega na mreži, jednostavno je koristiti fotografije sa web sajtova originalnih brendova, ali proizvod koji dobijete nije uporediv sa originalom. Recenzije na listi takođe mogu dati vrijedne uvide, ali nažalost, ponekad se i oni lažiraju. Primarni savjet bi bio: ako je dogovor previše dobar da bi bio istinit, vjerovatno jeste.

Ako je vlasnicima brendova potrebna zaštita od falsifikovanja, potrebna im je odgovarajuća dokumentacija, kao što je registrovani žig i patent u zemlji i regiji u kojoj bi mogli biti falsifikovani.

Mi u Sentryc-u razumijemo kako tradicionalno praćenje i uklanjanje oduzima mnogo vremena, bez obzira na to koliko zaštitnih znakova brend štiti. Zato brendovima nudimo automatizovano rešenje koje omogućava brendovima da prate više platformi istovremeno i često uklanjaju lažnjake za manje od 48 sati.

Možete li objasniti proces koji koriste Vaši IT stručnjaci za identifikaciju potencijalnih falsifikata Vaših proizvoda?

Prvi korak je prikupljanje podataka o proizvodima koje štitimo za naše klijente. Ovo uključuje informacije o cijenama, slike proizvoda itd., koje služe kao osnova za poređenje s potencijalnim falsifikatima. Koristimo ove podatke za kreiranje algoritma specifičnog za klijenta.

U drugom koraku često pratimo do 200 internetskih tržišta i platformi društvenih medija kako bismo identifikovali potencijalne falsifikovane liste i prikupili informacije za dalju analizu. Na kraju, koristimo napredni algoritam mašinskog učenja za analizu prikupljenih podataka. Algoritmi identifikuju obrasce i anomalije, kao što su razlike u slikama, neobično ponašanje prodavača ili odstupanja cijena.

Kako Vaš softver za samoučenje pomaže u identifikaciji i uklanjanju falsifikovanih proizvoda sa internetskih tržišta?

Naš softver za samoučenje koristi AI i ML za identifikaciju potencijalnih kršenja i automatski poboljšava preciznost tokom vremena. Kao što je već spomenuto, prepoznaje obrasce i kako obrađuje više podataka, poboljšava svoju sposobnost otkrivanja potencijalnih kršenja.

Algoritmi se brzo prilagođavaju promjenama u ponašanju prodavača falsifikata koje neprestano pokušavaju sakriti i ne otkrivaju ih naši algoritmi. Osim toga, stalna povratna informacija implementirana je u ciklus učenja algoritma. To se može dogoditi putem pristupa „ljudi u petlji“, što znači da nam klijent daje povratne informacije o potencijalnom kršenju prava, ili automatizovano kroz analizu učinka zahtjeva za uklanjanje.

Izvor: Help Net Security

Exit mobile version